kalkulator kredytowy ehipoteka
Kto nie słyszał wyrażenie catch dla General Electric? "Dajemy dobre rzeczy do życia" jest dziełem copywriter sprzedaży Phil Dusenberry. Ten kreatywny copywriter jest również znany z niezliczonych Pepsi i Pizza Hut reklam. On jest znany z wprowadzania emocji i zwiększoną energię w dziedzinie copywriting sprzedaży.
William Bernach słynie Polaroid w "To takie proste" kampanii i Lewis Bunnell Jones wykonany marki Kodak nazwę domowe z hasłem "zostanie naciśnięty przycisk - my zajmiemy się resztą". Te referencje reklamy jesteśmy tak przyzwyczajeni do zobaczenia dziś zostały po raz pierwszy wprowadzone przez J. Walter Thompson i były stosowane na rynku produktów do pielęgnacji https://meteor-recykling.pl/oferta/metale-kolorowe/ urody stawu. I oczywiście jeden z znanych fraz pierwszych Clairol barwnik do włosów reklamach ': "Czy ona .. . czy nie tak?" został ukuty przez copywriter sprzedaży Shirley Polykoff.
Niezależnie od produktu lub usługi, copywriting sprzedaży zawsze chodziło o uzyskanie przesłanie do publiczności w sposób, który bawi, informuje i przyciąga je. Czy to krótkie reklamy radiowe do płatków śniadaniowych lub mini-filmu dotyczącego oszczędności i pożyczki instytucji, copywriting sprzedaży jest wciąż o zniewalającym kopii. To z kolei dokonać lepszego biznesu. Niektóre reguły po prostu się nie zmieniają.
- autor artykułu